[HABER] [140406] Kim Hyun Joong Gelecek yıl planlarından bahsetti

Screen-Shot-2014-04-06-at-9.06.35-PM-731x450“Gelecek sene askere gitmeyi planlıyorum. Resmen askere gitmeden önce eğer mümkün olursa bir film veya dizi daha çekmek istiyorum. Son dizimi tamamladıktan sonra yapabildiğim kadar her şeyi yapmak istiyorum. Kalan günlerim sayılı olduğu için. Ben kendi kendime “Bugün geçtikten sonra, yarın gelecek” diye düşünürüm ve her şeyi mükemmel bir tutkuyla yapmaya çalışırım. Çevremdeki insanlar bana birçok iyi projeyi tamamlayabildiğim için biraz dinlenmem gerektiğini söylüyorlar. Hala iyi bir imajım varken vücuduma biraz bakmam gerektiğini söylediler. Ama eleştirilsem de ben imajımı korumak yerine ileriye yönelmeyi ve yeteneklerimi geliştirebilmek için tonlarca tecrübe kazanmayı tercih ederim. Eğer başarısız olursam başarısız olurum, ve eğer başarırsam o zaman başarırım.”

Ayrıca, “Benim kişiliğim aslında suyun gelgitlerine ve akışına çok benziyor ama ünlü birisi olduktan sonra sanıyorum hepsi değişti.”

—————————–
Kaynak: http://www.soompi.com/2014/04/07/kim-hyun-joong-discusses-his-plans-before-enlisting-next-year/#.U0Lb0Pl_u_S
TürkçeÇeviri: snowrain501 @ss501turkey.wordpress.com

Yorum bırakın