[TRipleSSubTeam] Barefoot Friends 9. Bölüm Türkçe Altyazılı/ Barefoot Friends Ep 9 Turkish Subtitled

Barefoot Friends Ep 9 (Yalın Ayak Arkadaşlar 9. Bölüm)

Not: Ciddi anlamda yalın ayaklar.

Üyeler: (SS501) Kim Hyun Joong, Kang Ho Dong, Yoo Se Yoon, Yoon Jong Shin, Yoon Si Yoon, Kim Bum Soo, (Super Junior) Eunhyuk, ve (After School) UEE

Yer: Güney Kore (Seoul + Jiri Dağı)

Konuk: Lee Hyori

Yeni bir bölümle karşınızdayız! Bildiğiniz gibi 8. Bölümde üyeler Jiri Dağına gezintiye gitmişlerdi. Orada birbirileriyle yakınlaşmaya çalıştılar. Birbirleri hakkında bir şeyler öğrendiler. Hyun Joong herkesin sırlarını ortaya dökmeye çalıştı mesela.  Hyun Joong ile Siyoon’un son kız arkadaşları hakkındaki konuşmaları izlemeye değerdi. Sizce Hyun Joong, UEE ile Hyori ikilisinden hangisini ideal tipi olarak seçer? Ya Siyoon? Siyoon Hyori hakkında neler söyledi? Kang Ho Dong’un gurur yapıp üyelere katılmadığını görmüştük 8 bölümde. Acaba bu bölümde dediklerini geri alıp üyelere katılacak mı? birbirleriyle yakınlaşmak temalı bir gezi demiştik. Yemekten sonraki oyun sırasında herkes dürüst düşüncelerini dile getirdi. Acaba üyeler birbirleri hakkında neler düşünüyor? Duygusal ve komik anlara tanık olmak için bölümü izleyelim!

Çeviriler TRipleSSubTeam tarafından yapılmaktadır. Teşekkürleriniz ve yorumlarınızla bize destek olunuz lütfen. ^_^

Barefoot Friends 9. Bölüm 1. Kısım:  http://www.dailymotion.com/video/x113pnv_triplessubteam-9-bolum-1-kisim_travel#.UcRpWfmeM1M

Barefoot Friends 9. Bölüm 2. Kısım: http://www.dailymotion.com/video/x113poc_triplessubteam-9-bolum-2-kisim_travel#.UcRuD_meM1M

Barefoot Friends 9. Bölüm 3. Kısım: http://www.dailymotion.com/video/x11477j_triplessubteam-9-bolum-3-kisim-son_travel#.UcRwF_meM1N

Reklamlar

36 thoughts on “[TRipleSSubTeam] Barefoot Friends 9. Bölüm Türkçe Altyazılı/ Barefoot Friends Ep 9 Turkish Subtitled

  1. vooovvvv cidden çok hızlısın çok mutlu oldumm şuan çok teşekkürler elinize sağık harikasınız!! 😀

  2. çok güzel bölümdü gülmekten ağzımı kapatamıyorum. Bu kadar hızlı çeviri için teşekkürler;)

  3. süpersiniz harikasınız ellleriniz gözleriniz dert görmesin..programı çevirdiğiniz için ne kadar teşekkür etsem az..kore reality şovlarının hastası birisi olarak bu programı tr altyazıyla izlemek benim için büyük nimet..ben ss501 fanı değilim..oradakilerin çoğunu tanıyorum ama hiçbirisine özel ilgim yok..sadece kore show programı olduğu için başlamıştım bu programa..ve asıl ilginci “triplesler kızmasın lütfen ama” önceden hyun joong’a karşı hatrı sayılır bi antipatim vardı..bu programla o duygular resmen sempatiye dönüştü..eminim benim gibi onu sadece dış görünüşle yargılayan bir sürü insan vardır ve inşallah onlarda bu programı izleyip o tatlı insanı gerçek manada tanıma fırsatı bulurlar..programı zilerken bütün dertlerimi iş yorgunluğumu unutuyorum..gelmesini dört gözle bekliyorum..bu sayfayı ilk ziyaret edişim..inşallah bundan sonra her bölümün arkasından gelip sizinle burda bölüm analizi yapıcam 😀 ben şimdi 9’u izlemeye gidiyorum..çoook çoooook teşekkür ederim..kendinize iyi bakın :)))

    • Bu yoruma çok sevindim/sevindik. Özellikle Hyun Joong ile ilgili olan ksımına. Onu tanımayanlar çok kötü eleştirilerde bulunuyorlar, layık olmadığı kadar kötü… Biz, Triple S olarak, hiçbir zaman kör bir hayran kulübü olmadık, yeri geldi oyunculuğu konusunda eleştirdik, yeri geldi sesi, tarzı… Ama söz konusu Hyun Joong’un doğallığı, tavırları, hal ve hareketleri ya da konuşmaları olduğunda ister Triple S ister Henecia ister her hangibir fandom olsun karşı taraftan saygı bekledik. Çünkü o bunu fazlasıyla hak ediyor. Yorumunuz için tekrar teşekkürler. Ben de eğlence programı hastasıyımdır, o yüzden çevirirken ayrı haz alıyorum! ^^ İyi seyirler, sık sık bekleriz. 🙂

    • Bu ara çevirmen ekibimizdekilerin özel işleri vardı, ben de rahatsızlanmıştım. Cumartesi iki bölüm birden vermeyi düşünüyoruz ancak ekibimizde bizimle çalışacak, gömme yapabilecek kişilere ihtiyacımız var. İlgilenirseniz ya da tanıdığınız birileri varsa bize yardımcı olun lütfen. Teşekkürler yorumunuz için. ^^

  4. merhaba barefoot friends’i yayınladığınız için çook teşekkürler acaba 10.bölüm ne zamn gelir? Uzun süredir bekliyoruz… 🙂 🙂

    • Bu ara çevirmen ekibimizdekilerin özel işleri vardı, ben de rahatsızlanmıştım. Cumartesi iki bölüm birden vermeyi düşünüyoruz ancak ekibimizde bizimle çalışacak, gömme yapabilecek kişilere ihtiyacımız var. İlgilenirseniz ya da tanıdığınız birileri varsa bize yardımcı olun lütfen. Teşekkürler yorumunuz için. ^^

    • Bu ara çevirmen ekibimizdekilerin özel işleri vardı, ben de rahatsızlanmıştım. Cumartesi iki bölüm birden vermeyi düşünüyoruz ancak ekibimizde bizimle çalışacak, gömme yapabilecek kişilere ihtiyacımız var. İlgilenirseniz ya da tanıdığınız birileri varsa bize yardımcı olun lütfen. Teşekkürler yorumunuz için. ^^

    • Bu ara çevirmen ekibimizdekilerin özel işleri vardı, ben de rahatsızlanmıştım. Cumartesi iki bölüm birden vermeyi düşünüyoruz ancak ekibimizde bizimle çalışacak, gömme yapabilecek kişilere ihtiyacımız var. İlgilenirseniz ya da tanıdığınız birileri varsa bize yardımcı olun lütfen. Teşekkürler yorumunuz için. ^^

  5. Dört gözle bekliyorum ((:
    mecaz anlamda degil valla gözlüklügüm (:

  6. 10.bölüm ne zaman gelir?? 🙂 çeviri için teşekkürler bu arada 😀

  7. bugüne 10.bölüm gelcek diye okumuştum acaba kaçta yayınlcaksınız veya başka gün mü gelcek?şimdiden teşekkürler:)

  8. iki böüm birden verecektiniz? bir aksilik falan mı oldu? ne zaman verirsiniz? 🙂

  9. Hadi ama yeter artık! 12.bölümde çıktı biz hala 10.bölümü bekliyoruz! tamam sizin işiniz de zor ama geçen hafta cumartesi yayınlayacağız demiştiniz hala yok! bari ing. yayınlayın da yayınladılar diye sevinelim!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s