[28.07.2013][ÇEVİRİ] Kim Hyun Joong’un 28. Mesajı

36
Sonunda yarın geridönüş(comeback) günüm olacak.
Hâlâ daha kafama dank etmedi. Hâlâ hiçbir şey hissetmiyorum. Ve her zamanki gibi yağmur geridönüşümü hoşluyor. (Çevirmen notu: Yağmur çağıran idolleri hatırlıyoruz değil mi?^^)
Yardımı olur mu ki? (Ç.N. Yağmuru kast ediyor.) “Your Story” duygusal bir şarkı ya??????
En azından yağmur sıcaklığı düşürmeye yardımcı olacak, bu yüzden bu iyi bir şey.
Bu albüm için “teşekkür” kısmını yazmadım. Aslında teşekkür etmem gereken çok insan var.
Eğer onlardan birini unutsaydım o kişi hayal kırıklığına uğrayabilirdi. kekekekeke (Öyle bir şey olursa diye)Bunu bir sigorta gibi düşünün.
5 haftalık tanıtım süresince çoğu şeyi deneyeceğimi sanıyorum.
‘Your Story’, ‘Unbreakable’ ve tabi ki diğer şarkıları da ^^
Benim “Gentle Man” performansımı görür görmez şaşırmalısınız… — Aslında ben bunu çok sevdim. keke Kendimi aşırı mı övüyorum? (Siz bana katılsanız da katılmasanız da ben böyle hissediyorum) Ya da bir şey yok… Ayrıca “Like Before” koreografisini hazırladığımı bilmiyor musunuz???? Bunu bir tek ben biliyorum. ke ke ke
Merak ediyor olmalısınız..ㅋㅋ O zaman konsere katılın kimse konserin ne zaman olacağını bilmiyor olsa bile..
ㅋㄷㅋㄷ Ne (yapıyorum ben?) Bu mesajı size takılmak için yazıyormuşum gibi oldu… Neyse
Bu yılın yarıdan fazlası geçti ve sadece 5 ay kaldı.
Ne kadar da çabuk geçti?????????? Her gün şimşek hızıyla geçiyor. Zaman böyle akıp giderken bende ola bu tek vücudumla yapmak istediğim o kadar çok şey var ki. Yine de hayatım boyunca kendi istediklerimi yapacağım, bu yüzden endişelenmeyin.
Bunlar hissettiklerim, olumlu düşünen insanlar mutlu olurlarmış. Hadi başkalarını suçlamak veya başkalarının mutluluğunu kıskanmak yerine “İyi işti”, “Sorun yok” diyelim!
Yoksa kalp krizi geçirirsiniz. keke ne olursa olsun~~hmmm, ben böyle hissediyorum.^^
‘Your Story’nin…. klibine…. –;;; çok şaşıracaksınız…
Çünkü çok yetişkinimsi …………………………………………………………..
Özür dilerim………………………………………………………………………
Beni terk edebilirsiniz……………………………………………….ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Eğer “Your Story” klibine çok üzülürseniz bunu “Gentle Man” ile telafi edeceğim.–;;; huh…ㅋㅋ
Neyse “Teşekkürler” kısmını yazayım.
Her zaman yanımda olan hayranlarıma çok minnettarım.
Ne zaman olur bilmiyorum, bir gün artık buluşamıyor durumda olabiliriz ama birbirimizi özlemeyi sürdürelim ve anılarımızı unutmayalım. ^^
Tekrar açmak ve sizi özlediğim her zaman sii görmek için tüm güzel anılarımızı itinayla kalbimde tutuyorum.
Hadi hep mutlu yaşayalım~~~ ‘Your Story’ sadece sizin için söyleyeceğim bir şarkı^^ fighting
Eğer mendiliniz varsa… ‘Your Story’ klibini göördüğünüzde… yanınızda bulundurun. Buna ihtiyacınız olacak. Klibi izlerken göz yaşlarınızı tutmak için dilinizi ısırın.
Her zamanki gibi teşekkürler… ROUND 3 albüm işlerini toparladığınız için…. 28 yaşındaki Kim Hyun Joong’dan

Posted on BlackRose50101love.blogspot.com
English translation by @howlovelylala
Türkçe Çeviri: naesarangtr (www.ss501turkey.wordpress.com)
Çevirilerimizin blogumuzun dışına çıkarılması yasaktır!

Bir Cevap Yazın

