[HABER] [140407] Kim Hyun Joong After School Üyesi UEE İle İlişkisi Olduğunu Yalanladı

1385376_239284899556450_1772853672_n

Kim Hyun Joong, After School üyesi UEE ile ilişkisi olduğuna dair dedikodular hakkında konuştu!

İkisinin de ‘Barefoot Friends’ programında olduğu zamanlarda, ikisinin ilişkisi olduğuna dair bir dedikodu yayılmıştı. Dedikodulara göre, Kim Hyun Joong, UEE’yi arkadaşlarına kız arkadaşı olarak tanıştırmıştı. Program bittikten sonra dedikodular da azalsa da hala zaman zaman çıkabiliyor.

Star Today ile olan bir röportajında bu dedikodular kendisine soruldu. “Hiç doğru değil. Doğruyu söylemek gerekirse, ben böyle dedikodulara sezgisel olarak inanırdım. Ama şimdi ben de bu dedikoduların bir konusu olunca inanılamaz şeyler olduklarını anladım. Dedikodular yoluyla UEE ile çıktığımı duydum ve ikimiz de bunu görünce güldük. Daha sonra, yayın ekibi bizimle dalga geçmeye başladı, bu yüzden ben de espriyle ‘o benim kız arkadaşım’ dedim ve bu başka bir dedikoduyu doğurdu. Bu korkunç bir dünya” dedi.

“Bizler çekimler esnasında yakındık, ama ben asla dedikodularda söylendiği gibi UEE ile çıkacağımı düşünmüyorum” diye ekledi.

————————
Kaynak: http://www.allkpop.com/article/2014/04/kim-hyun-joong-denies-that-he-is-dating-after-schools-uee
TürkçeÇeviri: snowrain501 @ ss501turkey.wordpress.com

Yorum bırakın